jueves, 22 de septiembre de 2016

Bodorrio

Hemen dago udan zehar lanpetuta euki ninduan proiektua. Aspaldi esan neutsuen erakutsiko neutsuela eta orain arte ezin!
Pena da erakusgarri dauen argazki bakarrak honek izatea. Beste argazki guztiak bazkari ostekoak dira eta benetan ezin dirala hemen ipini...jajajaj
Sandaliak kenduta, dana dago eskuz eginda, blusa asimetrikoa lazo handi bategaz sorbalda gainean, palazzo prakak, hormak enpapelatzeko paperezko poltsoa eta brotxe ñoñoa.
Goiko partea egiteko, hainbat ideia neukazan buruan. Ziur ziur asimetrikoa nahi neban baina forma zehatza eta mahuka eroatea ala ez sobre la marcha joan zan. Hasiera batean  Desigual soineko honetako mahuka ipintzea neukan buruan baina ohial gitxi geratzen jatanez, lazo handi bat ipintzea erabaki neban ta nahiko polita geratu zan.
Barrutik puntozko ohialagaz forroa ipini neutson bere lekuan ondo eusteko.

Aqui esta el proyecto que me tuvo ocupada durante el verano.
Es una pena que la única foto decente que tengo sea ésta porque el resto son de después del banquete y no os las puedo enseñar por aqui....
Excepto las sandalias, todo está hecho en casa. El top asimétrico con lazo sobre el hombro, los pantalones palazzo el broche ñoño y el bolso.
Para hacer la blusa, lo único que tenía claro era que quería que fuese asimétrica y las opciones eran ponerle manga, hacerle una especie de volante...
Le hice un forrobde tela de punto para que se mantuviera todo en su sitio.

Prakak beste batzuetatik ataratako patroiagaz egin nebazan ohial plisatuan. Argazkian forma arraroa egiten daben arren, zuzenean ondo geratzen ziran ;-)
Boltsoa egitearena, azken ordukoa izan zan. Inoiz ez dot ezkontzetara poltsarik eroaten baina oraingo honetan praken koloreko enpapelatzeko paper bat topatu neban etxetik eta momentutxu baten josi neban. Pasada bat da papera ze ondo josten dan! Hainbat proiekturako erabili daiteke eta badabilz batzuk bueltaka nire burutik.

Los pantalones están sacados de otros que tengo y son de tela plisada, super cómodos y a pesar de que en la foto haga una arruga rara, me quedaban muy bien.
Lo del bolso fue una improvisación total. Encontré por casa papel de empapelar exactamente del mismo color que la tela de los pantalones. Me ha encantado cómo se cose el papel y da pie a muchisimos proyectos. Ya tengo algunos en mente!
Feliz jueves!

2 comentarios:

  1. Qué guapa! Pues me pasó lo mismo cuando fui d boda el año pasado...pocas fotos ( ninguna) como para quedar en el blog, jajjaja ;)

    ResponderEliminar
  2. Qué guapa! Pues me pasó lo mismo cuando fui d boda el año pasado...pocas fotos ( ninguna) como para quedar en el blog, jajjaja ;)

    ResponderEliminar