miércoles, 16 de noviembre de 2016

LEATHER

Badira mila urte larrua lantzen hasi nintzala eta badira beste mila material honegaz ez dodala ezer barririk egiten. Oso garestia da eta urrunera joan behar nintzan erostera, horrexegatik ondo ondo gordeta izten neban proiektu barriren baten zain eta azkenik han geratu da.


Erase una vez, una chica que trabajaba el cuero pero no le salía nada rentable. Para conseguirlo tenía que ir lejísimos y ademas salía muy caro... Así pues lo guardó en un cajón para algún proyecto súper especial y allí se quedó


Larruak berak eukan forma aprobetxatuta aurrekaldea egin neutsan eta eguzkiak imana ezkutatzeko balio dau.

Aprovechando la forma que tenía la propia pieza, le hice esta solapa y para tapar el imán un sol


Eskuz josita dago, bi orratzekin , zuloa egin ostean bertatik biak pasatu behar dira aldi berean, bata aurretik atzera eta bestea atzetik aurrera, beti marrazki berdina geratzeko. Nahiko neketsua da baina behin trukoa hartuta errez egiten da.
Larru hau nahiko potoloa da eta zulatzeko, sacabocados delakoagaz indar handia egin behar izan neban.  Ikusten deutsadan pega bakarra tamaina da, gero eta telefono handiagoak egiten dabez eta iaia ez jataz beharrezko gauzak sartzen! telefonoa giltzak eta kartera juxtu juxtu! Katarroarekin nagoen egunetan ezin dot erabili, mukizapiak sartzen ez direlako...jajaja

Está cosido íntegramente a mano, es trabajoso pero merece la pena. Se hace con dos agujas simultáneamente. Han de pasar por el mismo agujero a la vez, una de adelante hacia atrás y la otra de atrás hacia adelante.
Es un cuero bastante grueso y me costó mucho agujerearlo con el sacabocados. La única pega que tiene el bolsito es que está hecho hace años, cuando los móviles eran mucho mas pequeños y hoy en día no me entra nada mas que el móvil, la cartera y las llaves de casa. No puedo utilizarlo los días que necesito el coche porque no me cabe la llave ni cuando estoy acatarrada  porque no entran ni los pañuelos! jajjaj





Poltsa hau berreskuratzean barriro piztu jat larrua lantzeko gogoa eta hain gordeta daukadan larru zatiari hautsa kenduko deutsat. Beharbada riñoneraren bat egingo dot.... ikusiko da!
Kraft- tex probatzeko itzelezko gogoa daukat bebai. Agian Olentzerori eskatuko deutsat zatiren bat.
Al recuperar este bolso me ha vuelto el mono de trabajar el cuero. La verdad es que tengo cosas hechascon bastante mas trabajo y dificultad. Ya os las enseñaré. Seguramente en breves me haga una riñonera..ya veremos!
Tengo muchas ganas de probar el Kraft -Tex y comparar, igual tengo que pedirle un poco al OLentzero para Navidades!

Me voy a ver vuestras maravillas a Rums

5 comentarios: